20.5.07

Test: Titan Poker

Titan Poker je vodilna poker stran iPoker mreže. Utrpeli so veliko izgubo s prepovedjo za ameriške igralce a se zelo hitro pobirajo.

V ponudbi imajo Hold'em, Omaha and Seven-Card Stud Hi, Omaha Hi and Hi-Lo tako kot tudi heads-up, sit-and-go ter multi-table turnirje in kazino.

Nudijo tudi veliko turnirjev ter freeroll turnirjev za solidne nagrade. Število igralcev za denar v določenem trenutku, zabeleženih v mesecu maju, je bilo 5.400, ter 27.500 igralcev turnirjev ob najboljših urah.

Software deluje brezhibno ter je lepega izgleda, igralci so dokaj loose, kar sem izkusil na lastni koži (po dobri uri igranja mi je uspelo iz štartnih $20 narediti nekaj več kot $90). Denar je možno položiti skoraj na vsak možen način (priporočam Paysafecard, katerega uporaba se mi zdi najenostavnejša).

Možnosti pologa: VISA, MasterCard, Citadel, NETeller, FirePay, MoneyBookers, InstaCash, InstaDebit, EcoCard, UseMyBank, bančno nakazilo ter Paysafecard.
Možnosti dviga: NETeller, FirePay, MoneyBookers, InstaDebit, EcoCard, bančno nakazilo, ter ček.

Ob prvem pologu sem prejel 100% bonusa, povabilo za nekaj turnirjev ter poker kalkulator, ki je dokaj koristen dodatek za začetnike in deluje brezhibno.

Imajo podporo 24ur preko telefona ali online. Zasledil sem tudi slovensko affiliate stran www.titanpoker.si - pohvalno.

Skupaj: 8 od 10 možnih točk.